Ajankohtaista Agendalta

Artikkelimme tarjoavat asiakastarinoita, asiantuntijanäkemystä ja konkreettisia vinkkejä digitaalisten palveluiden kehittämiseen, sekä syventäviä katsauksia digitaalisen palvelumuotoilun teemoihin.

  • Konversiopolun suunnittelu

    Konversiopolun suunnittelu

    Käyttäjäpolku, myyntipolku, konversiopolku, asiakaspolku – hyvällä lapsella on monta nimeä. Kyse on selkeästä ja tärkeästä asiasta jonka toimivuutta jokaisen yritysjohtajan kannattaa jatkuvasti mitata.

    Lue lisää

  • Facebook markkinoinnin menestys Case-esimerkki: Helsinki Rekry

    Facebook markkinoinnin menestys Case-esimerkki: Helsinki Rekry

    Käyttäjämäärien kasvattaminen onkin usein työjärjestyksessä heti seuraavaksi, kun verkkopalvelun sisältö ja toiminnot ovat kunnossa ja valmiit toivottamaan uudet asiakkaat tervetulleeksi.

    Lue lisää

  • Parempia työtapoja digiajalle

    Parempia työtapoja digiajalle

    Osana jatkuvaa sisäistä kehitystämme olemme uudistaneet digitaalisten palveluiden suunnittelun prosessiamme.

    Lue lisää

  • Digitaalisen palvelun PTS

    Digitaalisen palvelun PTS

    Aina ei ole järkevää, eikä edes mahdollista, tehdä kaikkea tässä ja nyt; digitaalisen palvelun hanketta suunnitellessa kannattaa palvelulle laatia projektin ensimmäisen vaiheen lisäksi myös pidemmän tähtäimen suunnitelma.

    Lue lisää